Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Παράφρον Κρέας- kwlogria (πριν την ανάγνωση)




το kwlogriaki μας εξεδόθει!!!
σπεύσατε να την αγοράσετε
Το βιβλίο λέγεται «Παράφρον Κρέας»
προς το παρόν βρίσκεται μόνο στις εκδόσεις ΚΨΜ, εκεί που εκδόθηκα δηλαδή, Ζωοδόχου Πηγής 55-57, δίπλα στην πλατεία Εξαρχείων, 9 π.μ.-5 μ.μ. Δευτέρα με Παρασκευή. Στα άλλα βιβλιοπωλεία, θα βρίσκεται προσεχώς.

δε περιμένω να το διαβάσω.. δηλώνω από τώρα ότι μου αρέσει.. γιατί μου αρέσει το μυαλό που κουβαλάει.. τέλος.. να πάτε αμέσως να δήτε περί τίνος πρόκηται..
ακόμα εδώ έιστε;;; στη kwlogria γρήγορα.. :):)


6 σχόλια:

marilise είπε...

πολύχρονος σκορπιουδίνε και καλές θάλασσες

koulpa είπε...

xaxa marilise
ευχαριστώ πολλύυυυυ :):)
την καλησπέρα μου :):)

blackbedlam είπε...

Κοιτα φίλε μου, έχεις και ένα σωρό blogs, δεν ξέρω που να σε βρώ κάθε φορά.Τώρα όμως οπλίστικα με υπομονή να προσπαθήσω να καταλάβω, γιατί με σένα δεν ειναι και τόσο ευκολο πράγμα τελικά.Η ώρα είναι 2,34 δεν με κρατούν τα μάτια μου.
Είμαι ευχάριστα ξαφνιασμένη με αυτό που συναντάω.
Με την ευκαιρία να σε ευχαριστήσω που με οδήγησες στο στέκι του Γ.Πέτσα.
Καλό σου ξημέρωμα και τα λέμε.

koulpa είπε...

xaxa black bedlam μου
καλώς ήλθες στο παρατημένο μου.. :):)
μπήκα στο χώρο από μια αστοχία του google.. κι έμεινα απο μία αστοχία του ποδιου μου.. που με κράτησε αργό για ενάμιση μήνα.. αργία μητηρ πασης κακίας.. :):)
ξεκίνησα το "ή σταβά αρμενίζουμε" για να γκρινιάζω κυρίως.. και τα αντιπρωσωπευτικά είναι αυτά με την ετικέτα "παραληρήματα".. :):)
και το "ημερολόγιο του ξυλουργού" για να μοιραστώ τις γνώσεις μου στα ξυλουργικά και να βοηθήσω όποιον τυχόν θέλει να μαστορέψει.. :):)
το "είσαι ότι διάβασες" για να μοιράζομαι ότι μου άρεσε από τα αναγνώσματά μου.. :):)
οι "μπουρμπουλήθρες" πήγασαν από μια ανάγκη λοιδορίας της ποιησης.. :):)
το "μηδε εστιέτω".. προεκηψε από την αγάπημω στο φαγητό.. παρά από την αγάπη μου στη μαγειρική.. είχα μαζεμένο οπτικό ηλικό από καμιά δεκαριά μαγειρευτικές μου περιπέτιες.. και είπα να τις μοιραστώ.. μετά την πρώτη μου κρασάριε ο δίσκος.. κι έχασα τις υπόλοιπες.. οπότε μαραζώνει περιμένοντας.. κάποιο καλήτερο μέλον.. :):)
τα "σπασμένα πλακάκια" προέκψαν υποτήθεται.. για να απελευθερωθώ από τα σχόλια.. και να πετώ σκόρπιες σκέψεις της επικαιρώτας.. χωρίς να περιμένω σχολιασμό.. αλλά δυστυχώς.. τελικά τα σχόλια είναι ο λόγος που βρίσκομαι στα μπλογκζζζ.. οπότε κατάφερε απλά να γίνει το μικραδελφάκι του πρώτου μπλογκ.. :):)
τελικά πιστευω ότι με ενοχλούσε το ευήμερο των ποστ.. κι αυτή η πολυ διάσπαση.. ήταν η αποτυσημένη προσπάθεια να μείνει κάθε θέμα περισσότερο στον αφρό.. για να προκαλέσει κάποια επικοδομητική συζήτηση :):)
δεν είναι και τόσο δύσκολο να το παρακολουθήσεις.. μπαίνεις στην κεντρική σκηνή.. το "ή στραβά αρμενίζουμε".. και πανω πάνω μπορείς να δείς τις εξελήξεις στα υπόλοιπα.. ή αν κάποιο σε ενδιαφέρει θεματικά.. να παρακολουθείς το συγκεκριμένο αγνωόντας τα υπόλοιπα.. :):)
βέβαια μια και πρωτιμώ τα σχόλια.. το πρωτογενές ηλικό στα μπλογκζζ μου βαίνει μειούμενο.. :):)
χαχα ευχαριστώ.. αφού σε οδήγησα στο γιάννη.. αυτό το μπλογκ δεν υπήρξε τελικά εντελώς άχρηστο.. :):)
την καλησπέρα μου :):)

Kwlogria είπε...

Καλά λέει ο κόσμος, έχεις τόσα μπλογκ που να σε προλάβουμε ρε άνθρωπε!! Αλλά είσαι τόσο καλός και γλυκός και αξίζει να σε ψάχνουμε!! Σε ευχαριστώ για την αναδημοσίευση!!! Σε ευχαριστώ πολύ για όλα! Ευχαριστώ!!!! Φιλιά πολλά!!

koulpa είπε...

xaxa kwlogriaki μου
με όλα μου τα μπλογκζζζ.. εγώ δε μπορώ να σας ακολουθήσω.. μια στις τόσες γράφω.. όλο και λιγότερο.. μαλον τα είπα όλα κι αισθάνομαι ότι επαναλαμβάνομαι.. :):)
χαχα καλέ μην ευχαριστείς.. αλήθεια λέω.. μου αρέσει τρελά ο τρόπος που γράφεις.. :):)
διαβάζω διαβάζω.. θα σε αποθεώσω μετά.. :):)
καληνχτούδιααα :):)