Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

πάρ'τα μωρή άνεργη-κυριακή μαγεμένη







..τη μάγισσα Κίρκη την γνώρισα τους τελευταίους μήνες.. δυστυχώς.. δεν είχα τύχει να δω ή να μου τραβήξει το μάτι κάποιο σχόλιό της.. μόλις την βρήκα κόλλησα. διάβασα και μερικά παλιά της.. έτσι μόλις είδα ότι εκδόθηκε πολύ χάρηκα..
χάρηκα τόσο που δεν άντεχα να περιμένω να το φέρει το οικείο βιβλιοπωλείο.. και δε μπήκα κάν στο κόπο να τηλεφωνήσω στον εκδοτικό οίκο.. έτσι κατάφερα να το αποκτήσω με την τρίτη προσπάθεια..
και χάρηκα.. γιατί θα είχα την ευκαιρία να της ανταποδώσω σε ένα ελάχιστο βαθμό.. και υλικά. τις τόσες ωραίες στιγμές που πέρασα διαβάζοντας τη στο blog.. ακόμα κι αν το βιβλίο ήταν γεμάτο λευκές σελίδες..
πόσο μάλλον. που οι σελίδες κάθε άλλο παρά λευκές είναι.. λέγαμε κάποτε.. "μια δεκάρα για τις σκέψεις σου".. ε έχει πολλές πολλές περισσότερες σκέψεις από τις 160 που πληρώνεις για να το πάρεις.. πραγματικά γέλασα μέχρι δακρύων.. αλλά κι έκλαψα μέχρι γελοιότητας. μια κεντρική ιστορία αναζήτησης εργασίας.. με παρεμβολές από ποστ περί ανέμων και υδάτων.. και περί εργασιακών και γκομενικών.. μια και κυρίως διαβάζω στο μετρό και σε καφετέριες.. πιό πολύ στο πρώτο πιά.. γιατί το δεύτερο μου πέφτει ακριβό.. ε έχω γίνει πολλές φορές ρεζίλι γελώντας.. ακόμα και αφού είχα κλείσει το βιβλίο.. από μια εικόνα που έφτιαξα και δε μπορούσα να διώξω.. εκνευρίστηκα με τα γουρούνια που πρέπει μια γυναίκα να συναναστραφεί εκεί έξω για να επιβιώσει. στεναχωρήθηκα με διάφορες πιεστικές καταστάσεις.. γενικά πέρασα καλά.. όπως περνώ καλά σε κάθε ποστ της που διαβάζω..






2 σχόλια:

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Ωωωω ποία τιμή κύριε koulpa!Σας ευχαριστώ θερμά (τα ποσοστά είπαμε αργότερα!) :p
Χάρηκα που περάσατε καλά, κι εγώ αυτό ήθελα. Όχι άλλες αμπελοφιλοσοφίες και βαθυστόχαστα μηνύματα, ο Free Willy ζει!
Καλό μήνα και καλές γιορτές!!

koulpa είπε...

ωωωωωω μαγισσσα μου
εγώ ευχαριστώ.. και για το σχόλιο.. και για την ευκαιρία να γράψω κάτι κι εδώ.. και για το βιβλίο που με διασκέδασα πολύ :):)
την καληνύχτα μου :):)