Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

..καλά, εσύ σκοτώθηκες νωρίς - Χρόνης Μίσσιος


..είναι πια 27 χρόνια από την πρώτη ανάγνωση.. τό πήρα όπως συνήθως τότε.. διάβασα μερικές αράδες.. και κόλλησα.. ένα γράμμα προς ένα σύντροφο που χάθηκε νωρίς.. του διηγείται την ιστορία που έχασε.. με απλά λόγια.. με καθαρά νοήματα.. χωρίς στρογγυλάδες.. χωρίς υπερβολές.. με ένα υποβόσκον χιουμορ.. που δε ξέρω αν ήταν δικό του ή δικό μου.. σα να καθόμαστε σε κάποιο καφενεδάκι.. και μου έλεγε την ιστορία της ζωής του.. έβαλε ένα λιθαράκι.. ίσως και βραχάκι.. στο τρόπο που έβλεπα.. και ερμήνευα τις ιστορίες που άκουγα.. από τότε που άρχισα να ακούω.. πρέπει να το διαβάζω συχνότερα.. μια κι έχω αρχίσει να ξεχνώ τις πληροφορίες.. ευτυχώς δε ξεχνώ ακόμα τις επιγεύσεις των αναγνωσμάτων μου..

2 σχόλια:

roadartist είπε...

Δε το έχω διαβάσει. Θα το κάνω όμως... σίγουρα άμεσα! Τέτοιοι άνθρωποι μπορούν μόνο φως να μας δώσουν. Σε ευχαριστώ...

koulpa είπε...

καλώς το roadartistaki μας
κι εγώ μόνο τα 2 πρώτα έχω διαβάσει.. τα επόμενα 4 δε τα έχω καταφέρει.. για να δούμε.. :) :)
καληνυχτούδιααα :) :)