Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Τα Μεταμεσονύχτια - Σοφία Γκιούσου



Από τον πρώτο στο δωδεκατο χτυπο.
Πιτσιρικάδες με δόντια, κάτι λέξεις σαν μουσικές, βλέμματα, αρώματα και θολές στιγμές κυκλοφορούν μέσα σε αυτές τις μικρές ιστορίες ψηφιακής ιδιοσυγκρασίας.
Τα Μεταμεσονύχτια, γραμμένα σε υπολογιστή, δημοσιευμένα, σχολιασμένα και μοιρασμένα ψηφιακά, κάπως σαν πολύ μικρά διηγήματα, κάπως σαν ποιήματα.
Γραμμένα εδώ κι εκεί, κι όμως πάντα μαζί.

Αγοράστε το βιβλίο ή κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ το .pdf ή .epub


λεπτομέριες εδώ

την σοφία γκιούσου.. κατά κόσμον θεία σοφία.. μου την γνώρισε η φίλη μου diVa.. σε ένα από τα ποστ ης.. για δημιουργικούς μπλόγκερ.. κάπου το 2008.. που απέτυχα να βρω.. μαζί με το συκοφάντη μπαστούνι.. άρχισα να την ακολουθώ.. αρχικά στο μπλογκ της.. στο youtube στο flikr στο ff στο twitter στο facebook.. και δε θυμάμαι που αλλού.. στη χαώδη διαδικτυακή μας ζωή..
προφανώς μου αρέσει ο τρόπος που γράφει.. μου αρέσει η ενασχόλησή της με τα μαγειρικά και διασκεδάζω με τα βιντεάκια της..

προχθές είδα στο twitter την νέα της δοκιμαστική προσπάθεια.. ένα βιβλίο.. από μόνο του συγκινητικό για κάποιον που έχει ασχοληθεί με τις εκτυπώσεις στο παρελθόν όπως εγώ..
μια κι η οικονομική μου κατάσταση είναι άθλια.. προς το παρόν εκμεταλλεύτηκα την δυνατότητα να το κατεβάσω δωρεάν ως e-book.. ελπίζω να καταφέρω να το κρατήσω στα χέρια μου και σαν έντυπο μια των ημερών.. έτσι κι αλλιώς είναι αρκετά φθινό..

το φόρτωσα λοιπόν στο netbook προχθές το απόγευμα.. το πήρα στο κρεβάτι.. με σκοπό να διαβάσω λίγο μέχρι να κοιμηθώ.. τελικά δε κοιμήθηκα..

2-3 κεφάλαια τα θυμόμουν από το μπλογκ.. γενικά δεν είμαι του ρομαντικού.. μα περνά ξυστά.. χωρίς να γίνεται γλυκερό.. περιγράφει καταστάσεις που όλοι ίσως θυμόμαστε.. που ίσως να ξεχνάμε.. εικόνες αισθήματα.. ακόμα κι οσμές.. νομίζω ότι είναι πετυχημένη γενική δοκιμή.. κι αναμένω το επόμενο.. αλλά και κάτι άλλο.. που να χρησιμοποιεί και το καθημερινό της χιούμορ..

2 σχόλια:

Sofia είπε...

Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια.

Το ότι δεν κοιμήθηκες είναι όπως καταλαβαίνεις το καλύτερο κοπλιμένο!

koulpa είπε...

χαχα sofia μου
αν κοιμόμουν.. μάλλον θα έκανα την πάπια.. και δε θα έκανα ποστ.. αλλά μια και μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις.. το ήξερα κάπως κι από πρίν.. :) :)
την καλησπέρα μου :) :)